Alla inlägg under februari 2010

Av Liza - 23 februari 2010 17:28

Nu hare hänt en del du.. Olles flytt till brunflo är snart klar (Jag ska alltså inte flytta från underbara frösön.. än iaf.) eller så gott som. Vi ska åka till Ikea i helgen och köpa soffa och sälja den "ny-gamla" till Papps för billig peng.


Firade Elins 25 års dag i helgen.. de va riktigt trevligt. Å igår avslutades den med ett parti bowling. Å ni fattar juh vem som tog hem de hela.. JAG såklart! ;D


I helgen blire inte bara shopping utan även firande denna gång. Men den här gången blire för ett par smö töser från Tand. Så vi ska dit på kalas, där det förväntas finnas saft och negerbollar!! ;) Shake and bake honey!

 

Just de... jag köpte värsta snygga mössan idag också. snygg va?! ;D


  

 

 


Ha de!

/L


Av Liza - 8 februari 2010 13:32

just nu går tiden åt till att få till lgh i brunflo och vila. Äta hinner vi också med.


Helgen blev väl lyckad.. eller både och skulle man kunna säga. Fanns saker som man önskade att man gjorde annorlunda och saker som man får ångra.


Flytten i lördags blev väl.. till slut.. bra! Vi fick börja med att städa in oss.. (vilket jag egentligen inte är ovan vid men.. ) Men den här gången var det helt sjukt va äckligt det var. De löste sig iaf till slut och killen som tyckte själv att han hade städat skämdes en massa.

Vi hann med två körningar till tand och hämtade de mesta. Nu är de bara lite smått kvar. De börjar arta sig i lgh och inköp planeras väl.

Så snart kan de bli massa besök och middagar.


Nu ska vi dra iväg igen.. Tjing!


/L

Av Liza - 4 februari 2010 14:29

Jobbar lite idag.. inte så mkt.. lite grann bara.


Fick höra ngt helt underbart;

Jenny och Danne har nyligen blivit föräldrar till ett nytt stjärnskott vid namn Melker.

Grattis och Välkommen!

Måste juh även gratulera alla andra involverade personer som i nu-läget traskar runt med en extra titel... Grattis Grattis!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Tänkte för övrigt bjudna mina vänner från Tand på lite middag idag. Shit, de blir kul.

Premiär liksom!


Olle min olle, kommer hem ikväll/natt. Så imorrn blire påskrivning av lgh och sen ut å fira. Nice! Shit, man kanske skulle ha boka nå bord å?!


Är för övrigt ganska less å tillvarn, men stor mening å tjura över det.... Så åt helvete me det!


Jag vill också ha en titel!


/L



Av Liza - 2 februari 2010 19:05

Igår kära vänner... gjorde jag en härlig grej, tog å köpte mig en alldeles egen digitalkamera! Ä väl inte alla gånger man kan få köpa dyra saker till sig själv utan at behöva känna skuld. Å denna gång hade jag gett mig fan på att inte låta mitt dåligt samvete ta över!! Nu jäklare ska här fotas! ;D


Har för övrigt tränat idag fastän jag är jävligt förkyld. Men de kändes helt ok faktiskt!

Annars är jag hemma hos Malou nu och spelar och sjunger lite... går väl kanske också lite sådär med tanke på att man får shippa efter andan då man bara kan andas genom munn.


Ja, å allas vår malou ska juh lämna oss inom kort.. känns jävligt overkligt... kommer nog inte fatta de förrän hon åkt. :(

Önskar dig alla lycka i framtiden gumman.. men du, vi ses juh.. visst?!


Å Bobban drar till sthlm så snart ett jobb är funnet...

Gör de som känns rätt i hjärta och själ och du ska se att allt kommer bli huuur bra som helst!!! Ill be wisiting you.. promise! :)


Har förresten lämnat in min dator pga stressfläkt. Men får väl igen den snartigen hoppas jag.


  Ill be missing you honey!



kortslutning ---> ha de hot!

/L





Ovido - Quiz & Flashcards