Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

it just keep getting better!

Av Liza - 19 mars 2010 18:10


Fördommar är juh en sjukdom som är ganska stor bland oss människor. Men ibland så får man sig en rejäl tankeställare helt enkelt.

Om jag säger Olga, då tänker du säkert en sån där vanlig fördom. Mmm... de gjorde jag också när jag fick höra om denna människa som var gift med en man som lika gärna skulle kunna vara hennes farsa. Men sen tänkte jag faktiskt på Cathrine Zeta Jones. (Men hennes karl är juh kanske lite mer välvårdad och utseende medveten.) Iaf, Nu när jag har träffat henne så märkte jag juh att hon är en helt vanlig tjej, precis som mig, som (på "deras" sätt) bara vill ordna upp en bra framtid för henne själv.

Jaja.. hur som haver. Man ska passa sin tunga och inte tycka så mycke förrän man träffat människan i fråga. Man kan ha sååå himla fel. Vilket jag i denna fråga hade!


Jag och Helena va iaf på storsjöbadet med henne, Olga, å hade huuur trevligt som helst. Man fick verkligen lite träning för sin dåliga engelska.

Borde man inte kunna ha en dag då alla måste snacka eng bara för att man inte ska glömma hur man gör??


   


..................................................
..................................................
....................


Jag lovade juh också att lägga upp lite "styling" bilder.


       


Och en helt vanlig rocka billy. Men de jag vill framhäva är att jag inte tycker att de ska synas att man använder hårnålar.


     


Förhoppningsvis så kommer de fler med fler olika modeller också. ;)


-----------------------------------------------------------------------------------------------


För Övrigt så är jag och Olle på väg till Sandviken nu. Sitter i bilen nu faktiskt!

Vi ska hälsa på en massa massa människor igen. Men de blir kul. Framför allt att få träffa kerstin, Olles äldre syster, och hennes familj för som ha jag juh inte träffat än.


På måndag börjar förhoppningsvis livet igen. Jag är verkligen positiv till det här och jag längtar efter att få börja jobba på riktigt igen.

Som de känns nu så äre de som fattas för att jag ska känna mig hel igen.


Gud va jag önskar att ni kunde höra nu... Olle sitter å sjunger med till Ebba Grön. Han är så duktig min kille! :)


 

Vår kärlek är inte de minsta infekterad... tydligen! ;D



/L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 11 oktober 2010 16:37

TJENA   NU HAR JAG BYTT BLOGGADRESS DÄRFÖR HÄNVISAR JAG NU TILL DENNA ADRESS www.ivoteforme.devote.se   VI SES!!! SMACK ...

Av Liza - 29 augusti 2010 20:01

Ja, de va ett tag sen nu. Underbart trötthet har jag drabbats av.   Jag har träffat min döda Morfar och mina döda Farmor genom ett medium. (Vilket btw va det häftigaste jag vart med om.)   Jobbar nu för tiden och känner mig mer och mer som en...

Av Liza - 6 juni 2010 21:43

Trivsamt trött dag lek gärna med andra   Susanne är här... henne gillar vi!! :D   Söker efter allt som kan tänkas finnas med i mitt liv om 5 år...   Vi får väl se!   Tjing! ...

Av Liza - 20 maj 2010 23:07


Ibland kan de nog lätt bli så att man drar ner sig till ett djup som är de närmaste helvete man kan komma. Det hände nog mig ikväll.. igår grävde jag ner huvudet,men idag tog jag nog å djupdök hela kroppen genom jord och massa. Floder av självömk...

Av Liza - 18 maj 2010 11:21

De händer lite grejer... inga märkvärdiga ting men....   Jag har fyllt 23, Grattis till mig! Min kusin har gått med i alliansen Gud för presenter Fester med gäster Fått en ny kompis Träffat folk från funäsdalen åkt skoter över en å tr...

Ovido - Quiz & Flashcards