Direktlänk till inlägg 10 mars 2010

back in school

Av Liza - 10 mars 2010 11:38

Ja, nu börjar den där härliga känslan från skolan komma tillbaka..

Fast här får man ingen lunch.. den får man ta med själv. Däremot så finns de massor me kaffe och massor med sugar.. no sugar for me honey! :(


Har precis gjort klart inlämnings uppgifterna för denna vecka. Så nu blir det lunch.

Det går fortare nu än när jag gick skolan. Kanske för att ingen vill lyssna på mitt surr längre.. eller kanske för att jag blivit lite mognare och mer ansvarsfull... haha! eller?


Hörs efter lunch!


/L

 
 
Emilinda

Emilinda

18 mars 2010 21:59

vad pluggar du får något? :) kraam!

http://Emilindawallin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 11 oktober 2010 16:37

TJENA   NU HAR JAG BYTT BLOGGADRESS DÄRFÖR HÄNVISAR JAG NU TILL DENNA ADRESS www.ivoteforme.devote.se   VI SES!!! SMACK ...

Av Liza - 29 augusti 2010 20:01

Ja, de va ett tag sen nu. Underbart trötthet har jag drabbats av.   Jag har träffat min döda Morfar och mina döda Farmor genom ett medium. (Vilket btw va det häftigaste jag vart med om.)   Jobbar nu för tiden och känner mig mer och mer som en...

Av Liza - 6 juni 2010 21:43

Trivsamt trött dag lek gärna med andra   Susanne är här... henne gillar vi!! :D   Söker efter allt som kan tänkas finnas med i mitt liv om 5 år...   Vi får väl se!   Tjing! ...

Av Liza - 20 maj 2010 23:07


Ibland kan de nog lätt bli så att man drar ner sig till ett djup som är de närmaste helvete man kan komma. Det hände nog mig ikväll.. igår grävde jag ner huvudet,men idag tog jag nog å djupdök hela kroppen genom jord och massa. Floder av självömk...

Av Liza - 18 maj 2010 11:21

De händer lite grejer... inga märkvärdiga ting men....   Jag har fyllt 23, Grattis till mig! Min kusin har gått med i alliansen Gud för presenter Fester med gäster Fått en ny kompis Träffat folk från funäsdalen åkt skoter över en å tr...

Ovido - Quiz & Flashcards