Alla inlägg under april 2010

Av Liza - 27 april 2010 11:52

Finner ingen tid till att unna bloggen min dyrbara tid.


Idag ska banne mig bli en bra dag... det ska jag ge mig fan på!!

Skola nu... vet inte om jag njuter precis.

Önskar att jag hann läsa mer.

Åker hem till Hoting på fredag. Träffa ullis litte åsså ska jag gratta pappa. Milton kommer att agera min vapenkompis/sällskapsvän unde min vistelese. Driv mig inte till vansinne, snälla! :)


Jag vill kunna mer...

Av Liza - 4 april 2010 22:19

Shit vilken påsk.. utbrast först i tårar.. planera mera liksom!

Men jag va nog inte ledsen... utan uttråkad som ett litet barn bara.


Men två helt underbara dagar fick jag iaf. Men planetens största flum mys. Min kille! :D

Tog ett steg tillbaka från dieten och kåkade kålbulle och efterrätter. De tycker jag inte var en så dum idé. Man kan alltid fördröja plågan ett tag till. 


Besökte de vita fjällen två dagar irad och i gengäld tror jag att man fick flädje i själen, kärlek i hjärtat och lite halv bränd hud. Fare enough tycker jag!


va i Tand hos våra älskade vänner... med en bland delade åsikter. Men härlig vänskap som jag uppskattar en hel del!!


Avslutade en lyckad påskhelg tillsammans med älskade svärmor och hennes härligt norrländska ko uppfödare Kalle. En två rätters och en massa djursnack. Härligt tycker jag. :) En vinare senare och jag känner mig på topp.


Men som så många ggr förr så blir man lite sådär sentimental och börjar på att fundera över alla underbara människor som man lärt känna genom åren... människor vars vägar har korsat mina. Vart tog dom vägen egentligen? Varför finner man inte den där tiden till att ringa eller spontan åka och hälsa på?


Alla Ni härliga människor... I have not forgotten about you... Me see ya later on!


Nu så ska ni ha det så jäkla bra du... så ska jag pussas me min man!


Du må ha de!! Vi ses när vi ses och hörs när vi hörs!!


Kramar banne mig i sinne! /L

Ovido - Quiz & Flashcards