Direktlänk till inlägg 20 mars 2010

Sandviken

Av Liza - 20 mars 2010 10:42


  • Vaknade
  • Gick på en liten promenad i soliga (men blöta) Sandviken
  • frukost
  • leka med Mira

Olle åkte precis för att hämta hem crossen. Han riktigt glänste av glädje när han tog på sig sin cross outfit och visade mig. Härligt att se han så glad! Så jag ser fram emot hans första åk. :)

Är med svärmor nu.. Hon diskar och jag visar henne lugnet genom att spela Melissa Horn. Kan verkligen aldrig få nog av sen tjejen.

Ska väl åka till syster Lena, Miras mamma, sen och hämta vagnen å gå ut på en sån där sjukt härlig promenad i ett sånt här sjukt härligt väder.

Jag känner mig lycklig!

Saknar redan träningen.. undra hur mycke sånt jag får tillfälle för nu när den hektiska tiden börjar. Skola och jobb.. Men det känns helt underbart ändå!

No more nothing!


Saknar vänner som flyttar. Inte hann jag träffa dom så mycket innan dom åker/åkte heller. Är det ett sätt att slippa säga hej då, vi ses snart igen? För man vet att snart är en så lång tid!

Kina Grannis

Vilken underbar röst och persolighet. Njut med mig!

Kolla in henne på youtube!!


Vi ses när vi ses och hörs när vi hörs!

/L



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 11 oktober 2010 16:37

TJENA   NU HAR JAG BYTT BLOGGADRESS DÄRFÖR HÄNVISAR JAG NU TILL DENNA ADRESS www.ivoteforme.devote.se   VI SES!!! SMACK ...

Av Liza - 29 augusti 2010 20:01

Ja, de va ett tag sen nu. Underbart trötthet har jag drabbats av.   Jag har träffat min döda Morfar och mina döda Farmor genom ett medium. (Vilket btw va det häftigaste jag vart med om.)   Jobbar nu för tiden och känner mig mer och mer som en...

Av Liza - 6 juni 2010 21:43

Trivsamt trött dag lek gärna med andra   Susanne är här... henne gillar vi!! :D   Söker efter allt som kan tänkas finnas med i mitt liv om 5 år...   Vi får väl se!   Tjing! ...

Av Liza - 20 maj 2010 23:07


Ibland kan de nog lätt bli så att man drar ner sig till ett djup som är de närmaste helvete man kan komma. Det hände nog mig ikväll.. igår grävde jag ner huvudet,men idag tog jag nog å djupdök hela kroppen genom jord och massa. Floder av självömk...

Av Liza - 18 maj 2010 11:21

De händer lite grejer... inga märkvärdiga ting men....   Jag har fyllt 23, Grattis till mig! Min kusin har gått med i alliansen Gud för presenter Fester med gäster Fått en ny kompis Träffat folk från funäsdalen åkt skoter över en å tr...

Ovido - Quiz & Flashcards