Alla inlägg under augusti 2010

Av Liza - 29 augusti 2010 20:01

Ja, de va ett tag sen nu. Underbart trötthet har jag drabbats av.


Jag har träffat min döda Morfar och mina döda Farmor genom ett medium. (Vilket btw va det häftigaste jag vart med om.)


Jobbar nu för tiden och känner mig mer och mer som en normal svensson.

Har dock svårt att hålla i cashen, men med en ny strategi så ska jag övervinna mig själv och bygga upp en snålhet som ska ta mig till exotiska platser runt om i världen, förhoppningsvis! :P


Har underbara och roliga arbetskamrater. Vi hade en liten fest med hollywoodtema. Guess who was there... Kat Von D!!!


 


Har fått en ny granne som ger mig minst ett leende om dagen. En underbaar människa. You know who you are! ;)


Fortsätter att tycka om lantlivet i tand. Längtar tills jag får ett eget land att ta hand om. Men jag är nog inte riktigt redo för det just nu. Är heller inte riktigt redo att släppa taget om min härliga lgh.


Älskar, BTW, mitt nya jobb. Verkar som att jag kommer att få vara kvar där ett tag till. Men jag ska ha samtal imorrn, så då får jag väl reda på lite mer. Hoppas på en massa fler timmar. Annars ska jag nog försöka ta mig till Norge med min nya granne. det skulle också va awesome!


Jag ska försöka fortsätta uppdatera om mitt sååå himla spännande liv! För jag antar juh att alla vill veta vad som händer.


Vi är juh så sjukt awesome

Be happy!!


 



Ovido - Quiz & Flashcards