Alla inlägg under maj 2010

Av Liza - 20 maj 2010 23:07

Ibland kan de nog lätt bli så att man drar ner sig till ett djup som är de närmaste helvete man kan komma. Det hände nog mig ikväll..

igår grävde jag ner huvudet,men idag tog jag nog å djupdök hela kroppen genom jord och massa.

Floder av självömkande tårar och en inställning så negativ att de skulle skrämma skiten ur den mest negativa bitter f*ttan. Ja, ikväll va en sån där underbart härlig kväll som man inte skulle vilja dela med någon.


Det är konstigt de där... Att de ska vara så svårt att omvandla den där negativa tanken. Va vare jag fick lära mig nu igen? "för varje negativ tanke skall man finna två positiva"

Så kan nån snälla hjälpa mig att finna två positiva tankar för att jag inte kan sälja ett jävla avtal. och två för att jag är tjock, två för mina röda ögonlock och två för min flammande hitler mustach?!


Äsch, jag prövar...


Nu ska vi se... Jag kanske inte sålde, men jag kanske vände den här personens åsikt om telefonförsäljare eftersom jag är så hiiimla trevlig. Jag sålde inte, men jag gav personen en anledning att le idag.


Okej, jag är tjock men jag är iaf inte hungrig. Jag är tjock, men jag hade iaf tur med spridningen!


Hmm... mina röda ögon... jag slipper använda ögonskugga och juh mer jag gnuggar ögonen dessto bättre effekt får jag.


Och till sist min flammande mustach... ja, jag stödjer juh mustach kampen på ett sätt som få kan. Och det fastnar ingen mat i den heller!


Ja, nu ska vi bara se om jag kan sova.

Jag säger som en bekant sa;


"Det spelar ingen roll hur länge du sover, om du inte sover gott"




Å dig Frallan, Dig tar jag tag i imorrn!!!





Det här är jag imorrn om jag får bestämma!!


 

God kväll gott folk!

/L

Av Liza - 18 maj 2010 11:21

De händer lite grejer... inga märkvärdiga ting men....


Jag har fyllt 23, Grattis till mig!

Min kusin har gått med i alliansen Gud för presenter

Fester med gäster

Fått en ny kompis

Träffat folk från funäsdalen

åkt skoter över en å

träffat en äkta lapp


åkt en massa bil.. typ till;

sandviken en sväng

sundsvall

brunflo 1000 ggr

Tandsbyn för sällan

Bydalen några svängar

Hoting


Saknar en massa saker, fast inte kåta 40åringar som inte inser sina gränser. Huvva!


Jo, Nu förtiden så är det Herbalife som is the shit in my life... Förutom Olle då. Han är juh 1! :)


Hälsar till Malou! Hoppas du har det bra gums!


Ni må hade!

/L

Ovido - Quiz & Flashcards