Direktlänk till inlägg 6 mars 2010

Underbara grubblande!

Av Liza - 6 mars 2010 21:53

  

Så här känner jag mig just nu... trött men glad... utåt tidsvis!



-Den senaste veckan har jag hunnit med att avverka;


--->Ikea

--->födelsedagar

--->barnkalas

--->skoteråkning

--->träning

--->väntar på en kommande intervju (schyyych)

--->solskensdagar

--->positivitet och negativitet


Man skulle kunna säga att jag har nog haft "lite tå vart" som mamma skulle ha sagt.

Veckorna går allt för fort... som vanligt. Hinner varken med kärlek eller jobbsökande. Eller som vanligt så kanske man prioriterar tiden helt fel.


Längtar efter fettförbränning och muskelbyggning samtidigt som mcdonalds mjukglass med chokladsås är helt underbart gott!! Jobbigt å vara alla sinnen till lags. Men vet man nånsin vem man ska lyssna på?


Jag börjar känna mig som den stackars killen i pensionsparande reklamen. Shit, man måste juh börja tänka på de också.

Visst f'n ska man ha framförhållning... men mer än 40år framåt?


Hur kommer mitt liv som pensionär se ut om jag inte har ett jobb nu? Vad ska jag kunna erbjuda mina barnbarn när jag inte har råd med åldersdomshemmet? För självständig vill man juh vara...


När man tänkte på livet efter 20 och innan 30 så trodde jag inte att jag skulle sitta med panik inför pension och familjeliv. Hur kommer då livet mellan 40 och 50 se ut?

25 år innan pension, kommer jag att ha gett upp oroandet eller fortsätter det?

Hoppas att djupet i mig försvinner eller minskar. Vem orkar grubbla ett helt liv?

Inte jag.... hoppas jag!


Ha en fortsatt trevlig lördagskväll gott folk å tack för ett trevligt barnkalas- folket i tand!


Ma höres! 

/L


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 11 oktober 2010 16:37

TJENA   NU HAR JAG BYTT BLOGGADRESS DÄRFÖR HÄNVISAR JAG NU TILL DENNA ADRESS www.ivoteforme.devote.se   VI SES!!! SMACK ...

Av Liza - 29 augusti 2010 20:01

Ja, de va ett tag sen nu. Underbart trötthet har jag drabbats av.   Jag har träffat min döda Morfar och mina döda Farmor genom ett medium. (Vilket btw va det häftigaste jag vart med om.)   Jobbar nu för tiden och känner mig mer och mer som en...

Av Liza - 6 juni 2010 21:43

Trivsamt trött dag lek gärna med andra   Susanne är här... henne gillar vi!! :D   Söker efter allt som kan tänkas finnas med i mitt liv om 5 år...   Vi får väl se!   Tjing! ...

Av Liza - 20 maj 2010 23:07


Ibland kan de nog lätt bli så att man drar ner sig till ett djup som är de närmaste helvete man kan komma. Det hände nog mig ikväll.. igår grävde jag ner huvudet,men idag tog jag nog å djupdök hela kroppen genom jord och massa. Floder av självömk...

Av Liza - 18 maj 2010 11:21

De händer lite grejer... inga märkvärdiga ting men....   Jag har fyllt 23, Grattis till mig! Min kusin har gått med i alliansen Gud för presenter Fester med gäster Fått en ny kompis Träffat folk från funäsdalen åkt skoter över en å tr...

Ovido - Quiz & Flashcards