Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Ett shot glas me snö, Tack... make it a dubbel!

Av Liza - 4 oktober 2009 23:55

I tandsbyn sänktes just statistiken för arbetslösa.. de va plogat!

Nu slickar vintern oss i örat, pustar i nacken... Hoppas att vintern ger oss fler orgasmer än vad sommarn gjorde. De kändes som att sommarn somnade efter förspelet. INTE ok!!

Men förhoppningar på att man kan få köpa sig en redlig fjällräven jacka i år, skulle kännas snuskigt skönt! Vill känna dunet trycka sig mot kroppen så man blir varm från toppen till botten.

    







 Tog och hälsade på våra vänner i snöiga Tand där två skit go'a tjejer på 7mån och 2,5år befinner sig. De va trevligt!

Där blir man bjuden på mat nån dag här i veckan. Inte illa pinkat du!

    






Ikväll har jag och olle bara myst sista kvällen ilag innan han åker imorrn.. Shit, har nog inte riktigt fattat att han sa åka än... Vi käka thaimat och kolla på film. Å va jag gillar den killen! Skäms

  







Har btw börjat dricka en suveränt skit bra grej som jag tycker att alla borde prova... botar de mesta. Bäst i test i min loggbok!!

 

Aloinfri Aloe vera från LR.

Aloe vera life essence drinking gel

90% ren Aloe vera gel

9% honig


Några av en hel hop me grejer som denna produkt motverkar/förbättrar/ökar;

  • matsmältning
  • rensar slaggprodukter
  • stärker immunförsvaret
  • det allmänna välbefinnandet
  • energi
  • cirkulationsproblem
  • celluliter
  • hormoonbalansen
  • eksem
  • psoriasis
  • bättre nattsömn
  • nattsvettningar
  • hämmar sötsuget
  • astma allergi


Jag skulle kunna fortsätta hela natten, listan är oändlig kan man tycka.

För några år sedan så drack jag en aloe vera som däremot försämrade mina eksem etc så jag var väldigt skeptisk till att börja med den här produkten. Men efter att ha fått förklarat för mig vad skillnaden troligen var så ändrade jag mig. Skillnaden var troligtvis att den jag drack förut innehöll hela aloevera växten och tydligen så är det många som kan vara känsliga för en viss del av växten. Men i denna produkt är de endast de finaste och renaste ur aloe vera växten som används och eftersom den här produkten innehåller honung så förhöjer de smaken till 100% kan jag lova. För den första aloe veran jag körde var en ren pina att svälja medan den här Aloe veran från LR smakar hur gott som helst.

En flaska kostar 250kr och räcker i ca en månad. Varför inte investera den minimala summan i dig själv för ett garanterat bättre mående.

Stickan Eriksson säljer produkten

Ring honom NU på 0706249936 el 0643-21060

Köp en flaska nu..

Jag lovar, de finns ett hälsosammare liv framför dig

 upplev det genom den här produkten!

 

  

 
 
Kashaya

Kashaya

5 oktober 2009 00:44

Gud så mysiga bilder!

http://kashaysblogg.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 11 oktober 2010 16:37

TJENA   NU HAR JAG BYTT BLOGGADRESS DÄRFÖR HÄNVISAR JAG NU TILL DENNA ADRESS www.ivoteforme.devote.se   VI SES!!! SMACK ...

Av Liza - 29 augusti 2010 20:01

Ja, de va ett tag sen nu. Underbart trötthet har jag drabbats av.   Jag har träffat min döda Morfar och mina döda Farmor genom ett medium. (Vilket btw va det häftigaste jag vart med om.)   Jobbar nu för tiden och känner mig mer och mer som en...

Av Liza - 6 juni 2010 21:43

Trivsamt trött dag lek gärna med andra   Susanne är här... henne gillar vi!! :D   Söker efter allt som kan tänkas finnas med i mitt liv om 5 år...   Vi får väl se!   Tjing! ...

Av Liza - 20 maj 2010 23:07


Ibland kan de nog lätt bli så att man drar ner sig till ett djup som är de närmaste helvete man kan komma. Det hände nog mig ikväll.. igår grävde jag ner huvudet,men idag tog jag nog å djupdök hela kroppen genom jord och massa. Floder av självömk...

Av Liza - 18 maj 2010 11:21

De händer lite grejer... inga märkvärdiga ting men....   Jag har fyllt 23, Grattis till mig! Min kusin har gått med i alliansen Gud för presenter Fester med gäster Fått en ny kompis Träffat folk från funäsdalen åkt skoter över en å tr...

Ovido - Quiz & Flashcards