Direktlänk till inlägg 5 oktober 2009

Hej då och välkommen!

Av Liza - 5 oktober 2009 13:27

Hej då, vi ses om tre veckor. Jag längtar och saknar dig redan!

Du är mitt hjärtas törst! PussKyss


  



Idag är första dagen på mitt nya ta-hand-om-dig-själv-liv! Ska köpa ett halvårs kort på Friskis&Svettis och börja få in en rutin på träning. Fortsätter att dricka Aloe vera fastän magen skriker; -Vad är det här? Är det verkligen bra?!

Svar: -Jaaa! Det är bra.. men de tar tid. Så de närmaste tre veckorna kommer nog mina eksem att blossa upp i sinne. Så jag måste verkligen känna lugnet och inte låta mig distraheras. Så Folket; -Om Ni ser mig och tycker att jag ser sjuk ut så är det inte för att jag är sjuk utan för att jag snart ska bli friskare!

Umgås mer med mina vänner, söka mer jobb och ha vara-själv-dagar/kvällar för det tror jag att man behöver. Man måste lära sig att man inte behöver ha en massa människor omkring sig hela tiden. Man kan faktiskt ha roligt själv också. Åsså nu när jag har bilen så ska jag försöka åka och hälsa på Hägra oftare och även Tand!



Jag vill också tacka min mamma för att hon är den bästa människan på den här jorden!

Jag älskar dig!

Kom bara på att jag va tvungen att få säga det! Tack!



Joo.. jag gjorde en liten upptäckt igår med min webcam.. man kan juh ta bilder och spela in video med den. Shit, utvecklingen går bara framåt och jag hänger inte alls med. Jag som tyckt att de görs för mycke olika smaker på lösvikt godis nu.. man vet juh aldrig vad man ska välja. Å nu äre samma me elektroniken. Jag menar.. såg Ni programmet "Lyxfällan" med de där unga paret med en liten pojke på typ 3år och en liten en på gång också som hade hur mcyek skulder som helst för att de hade lånatr pengar till att köpa nya elektronik prylar... shit vilket wast!

Näää... Tacka vet ja tjock tvn. Hämtade just hem min som jag känade ihop i jultidningarna när jag va liten. Fan den är nice. Glad att jag valde den iaf en sån där silvrig nokia 3210. Jag menar.. De är juh ingen som kollar snett på min tv idag.. men tänk om jag skulle haft den telefonen. Då skulle juh verkligen folk fatta att man inte riktigt hänger med. Tur man inte bor söderut... där måste de va press! (Och inte snacka om stress för den delen!)

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 11 oktober 2010 16:37

TJENA   NU HAR JAG BYTT BLOGGADRESS DÄRFÖR HÄNVISAR JAG NU TILL DENNA ADRESS www.ivoteforme.devote.se   VI SES!!! SMACK ...

Av Liza - 29 augusti 2010 20:01

Ja, de va ett tag sen nu. Underbart trötthet har jag drabbats av.   Jag har träffat min döda Morfar och mina döda Farmor genom ett medium. (Vilket btw va det häftigaste jag vart med om.)   Jobbar nu för tiden och känner mig mer och mer som en...

Av Liza - 6 juni 2010 21:43

Trivsamt trött dag lek gärna med andra   Susanne är här... henne gillar vi!! :D   Söker efter allt som kan tänkas finnas med i mitt liv om 5 år...   Vi får väl se!   Tjing! ...

Av Liza - 20 maj 2010 23:07


Ibland kan de nog lätt bli så att man drar ner sig till ett djup som är de närmaste helvete man kan komma. Det hände nog mig ikväll.. igår grävde jag ner huvudet,men idag tog jag nog å djupdök hela kroppen genom jord och massa. Floder av självömk...

Av Liza - 18 maj 2010 11:21

De händer lite grejer... inga märkvärdiga ting men....   Jag har fyllt 23, Grattis till mig! Min kusin har gått med i alliansen Gud för presenter Fester med gäster Fått en ny kompis Träffat folk från funäsdalen åkt skoter över en å tr...

Ovido - Quiz & Flashcards