Direktlänk till inlägg 9 oktober 2009

uppdatering

Av Liza - 9 oktober 2009 13:55

Nu har jag vare i tand i två dygn, med avbrott för två träningspass igår.

Skulle egentligen inte sova borta i natt med men eftersom jag glömde min tokbraiga Aloe vera (som jag btw rekommenderar alla... om nån mot all förmodan har missat det.) , och eftersom jag inte vill sabba nånting i läknings proceduren så åkte jag tillbaka. Å som alla som känner mig vet så är jag sjukt mörkrädd, vilket i sin tur då resulterade i att jag tillbringade en natt till i underbara Tand! Det var mkt trevligt! Tack för det!



    


Manda och Helena bakade jätte goda kakor med farinsocker i.


    


Och lilla Tilda tog sig en förmiddas lur!


  


Sen tog vi å klädde på oss och gick ut för att vandalisera på Tands alla möjliga gårdar.


          



Efter att ha fått åta lite lunch med de små liven så tog jag och lilla blå å rullade hemmåt för att tvätta lite kläder. Som jag för den delen ska gå och hänga upp nu. För de måste nämligen hinna torka tills min mams kommer och hämtar mig. För jag ska faktiskt tillbringa min helg hos min underbara Moster och hennes tokiga man och hund. (tokig på ett trevligt sätt förstås. :P) Det blir riiiikligt trevligt!


Saknar förstås min man i sinne.. försöker sysselsätta mig så mycket som möjligt för att slippa längta för mkt.

  • Leker med barn
  • tränar
  • pratar om Aloe vera (skit bra grejer de du!)
  • städar
  • kollar på film
  • kollar på jobb
  • bloggar
  • hugger ved

Määään... han är juh svår att inte tänka på! :) Puss på dig gubbeOskyldig


Tar förstås med mig datorn till Sundsvall för att kunna upplysa Er om fler trevligheter!

Som tex att min lillis Malou fyller år nästa lördag! Nu vet Ni!


Tjabbi så länge!

/L

 
 
Ingen bild

helena

9 oktober 2009 14:45

Förstod att du va i tvättstugan å hängde! ja va upp till dig nyss en sväng när ja kom hen, men ingen hemma :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 11 oktober 2010 16:37

TJENA   NU HAR JAG BYTT BLOGGADRESS DÄRFÖR HÄNVISAR JAG NU TILL DENNA ADRESS www.ivoteforme.devote.se   VI SES!!! SMACK ...

Av Liza - 29 augusti 2010 20:01

Ja, de va ett tag sen nu. Underbart trötthet har jag drabbats av.   Jag har träffat min döda Morfar och mina döda Farmor genom ett medium. (Vilket btw va det häftigaste jag vart med om.)   Jobbar nu för tiden och känner mig mer och mer som en...

Av Liza - 6 juni 2010 21:43

Trivsamt trött dag lek gärna med andra   Susanne är här... henne gillar vi!! :D   Söker efter allt som kan tänkas finnas med i mitt liv om 5 år...   Vi får väl se!   Tjing! ...

Av Liza - 20 maj 2010 23:07


Ibland kan de nog lätt bli så att man drar ner sig till ett djup som är de närmaste helvete man kan komma. Det hände nog mig ikväll.. igår grävde jag ner huvudet,men idag tog jag nog å djupdök hela kroppen genom jord och massa. Floder av självömk...

Av Liza - 18 maj 2010 11:21

De händer lite grejer... inga märkvärdiga ting men....   Jag har fyllt 23, Grattis till mig! Min kusin har gått med i alliansen Gud för presenter Fester med gäster Fått en ny kompis Träffat folk från funäsdalen åkt skoter över en å tr...

Ovido - Quiz & Flashcards