Direktlänk till inlägg 16 december 2009

degiga intyg

Av Liza - 16 december 2009 07:49

Kl är 07.51, jag sitteri ett av vericates datarum och ska plugga lite truck. Hade så bråttom att komma hit tidigt att jag tog och köpte med mig frukost. (plus att jag inte ville väcka Tylebo) Idag äre näst sista dagen å jag har halva boken kvar. 5 kap för att vara exakt. Så därför kändes de som att jag ville ha lite framförhållning. Blir juh inte mycke pluggande hemma så...


Igår blev de deg bla. Å JUST JA, jag har juh gjort knäck å, go vart an! ;)

Fudge ha jag också gjort, god, men inte kokad riktigt länge nog, så den får jag inte loss från pappret. :S


I jul blire sundsvall och kusiner... hela och halva eller vare bara hela?! Shit, jag kommer inte ihåg, men de blir nog mysigt.

Första julen utan pappa, de känns lite konstigt faktiskt.. Men han borde väl klara sig hoppas jag. Jag och brorsan åker juh dit nån gång i mellan dagarna å firar en liten efter julafton.. Ni vet, sån där som alla skilsmässobarn firar.


Tänkte jag skulle åka til tand nånting, de var juh ett tag sen nu. Men måste få råd till att tanka bilen först. Men jag tänker på Er! :)


Nä, nu måste jag läsa lite ur boken om jag ska hinna bli bäst innan de andra kommer! hihi!


Ma höres!

/L



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 11 oktober 2010 16:37

TJENA   NU HAR JAG BYTT BLOGGADRESS DÄRFÖR HÄNVISAR JAG NU TILL DENNA ADRESS www.ivoteforme.devote.se   VI SES!!! SMACK ...

Av Liza - 29 augusti 2010 20:01

Ja, de va ett tag sen nu. Underbart trötthet har jag drabbats av.   Jag har träffat min döda Morfar och mina döda Farmor genom ett medium. (Vilket btw va det häftigaste jag vart med om.)   Jobbar nu för tiden och känner mig mer och mer som en...

Av Liza - 6 juni 2010 21:43

Trivsamt trött dag lek gärna med andra   Susanne är här... henne gillar vi!! :D   Söker efter allt som kan tänkas finnas med i mitt liv om 5 år...   Vi får väl se!   Tjing! ...

Av Liza - 20 maj 2010 23:07


Ibland kan de nog lätt bli så att man drar ner sig till ett djup som är de närmaste helvete man kan komma. Det hände nog mig ikväll.. igår grävde jag ner huvudet,men idag tog jag nog å djupdök hela kroppen genom jord och massa. Floder av självömk...

Av Liza - 18 maj 2010 11:21

De händer lite grejer... inga märkvärdiga ting men....   Jag har fyllt 23, Grattis till mig! Min kusin har gått med i alliansen Gud för presenter Fester med gäster Fått en ny kompis Träffat folk från funäsdalen åkt skoter över en å tr...

Ovido - Quiz & Flashcards