Direktlänk till inlägg 26 januari 2010

imorrn är en ny dag

Av Liza - 26 januari 2010 12:07

Man planerar och planerar... shit va planer!


Unnade mig en liten sen spa kväll för mig själv igår.. hår kur å hud kur... tyckte väl att jag förtjänat det.


Hade en ovanligt hög jobb pepp också.. tänkte att nu jävlar!! Men de gick juh förstås jääävligt bra. Tjabbi!

Inte klev väl jag upp i morse och gjorde de där som jag tänkte att jag skulle... å med de fick må skit bra. Nä, ist så vägrade kroppen lyssna på mig..


Ååå de är så jobbigt när de är så där hiskerligt varmt och gott under täcket och det fortfarande är mörkt ute... De är ingen hitt att försöka vara jobb pepp och kliva upp då!

Å inte blir de väl bättre att av man tänker att; okej, de gick inte idag. Vi provar imorrn ist... imorrn är en ny dag! 


Nää du Nilsson.. nu äre snart ngn som rycker dig i nackskinnet och säger att nu får de bli lite fart på dig.

Ibland önskar jag faktiskt de... men i tysthet då.

Man behöver juh lite press på sig.. 


Aaa.. men Ni vet.. imorrn är en ny dag. Friska nya tag!  


Imorrn gåre bättre! Imorrn gåre bra!


/L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Liza - 11 oktober 2010 16:37

TJENA   NU HAR JAG BYTT BLOGGADRESS DÄRFÖR HÄNVISAR JAG NU TILL DENNA ADRESS www.ivoteforme.devote.se   VI SES!!! SMACK ...

Av Liza - 29 augusti 2010 20:01

Ja, de va ett tag sen nu. Underbart trötthet har jag drabbats av.   Jag har träffat min döda Morfar och mina döda Farmor genom ett medium. (Vilket btw va det häftigaste jag vart med om.)   Jobbar nu för tiden och känner mig mer och mer som en...

Av Liza - 6 juni 2010 21:43

Trivsamt trött dag lek gärna med andra   Susanne är här... henne gillar vi!! :D   Söker efter allt som kan tänkas finnas med i mitt liv om 5 år...   Vi får väl se!   Tjing! ...

Av Liza - 20 maj 2010 23:07


Ibland kan de nog lätt bli så att man drar ner sig till ett djup som är de närmaste helvete man kan komma. Det hände nog mig ikväll.. igår grävde jag ner huvudet,men idag tog jag nog å djupdök hela kroppen genom jord och massa. Floder av självömk...

Av Liza - 18 maj 2010 11:21

De händer lite grejer... inga märkvärdiga ting men....   Jag har fyllt 23, Grattis till mig! Min kusin har gått med i alliansen Gud för presenter Fester med gäster Fått en ny kompis Träffat folk från funäsdalen åkt skoter över en å tr...

Ovido - Quiz & Flashcards