Alla inlägg under januari 2010

Av Liza - 7 januari 2010 18:16

Har inte slutat tänka på Er, trots kylan så skulle jag bära Er ändå. Kanske av trots, eller bara av åtrå. Delar av mig längtar efter Er, vill ha Er heeela tiden.

Önskar att Ni var billigare... men nu har nog någon annan fått Er, till ett pris jag tyvär inte kunde betala.

Å va hade bara en liten tid tillsammans, men jag kände att vi var sammanlänkande på en gång... en slags dragningskraft. Men nu är Ni borta..

Men de är väl som dom säger, om du mister en så står de tusen åter!" De är möjligt att de kan stämma!

  

Jag älskade verkligen Er!

 

 

 

 

The cold continues

                

on my walk in to town

 

/L

Av Liza - 6 januari 2010 14:03

Shit kylan börjar gnaga sig in i varje levande varelse.

Jag önskar alla nakna hundar en päls!


1h och en halv timme kvar tills jag måste inta kylan och bege mig till staden för att föda människor. Å jag är verkligen inte alls på för det..

Tror jag börjar bli sjuk.. kroppen är slö och slapp. orkar knappt tänka!


Jag tror de blir te efter 21.


/L

Av Liza - 3 januari 2010 13:20

Min Mamma är helt enkelt underbar! Vad skulle jag göra utan dig?!

  

  



  

Dags för att biffa till sig!

gymkort nästa...

 

 

 

-------> Våran allas Malla B tog och firade nyår i Spanien, vilket resulterade i att hon blev av med sin mobil. Dock finns de många spekulationer runt huruvida hon blev bestulen eller om hon kanske hade nånting själv att göra med det "mystiska" förvinnandet! :P

 

  

Hoppas att de löser sig!

 

/L

Av Liza - 1 januari 2010 15:01

Ja då har ännu ett år passerat..


Jag sitter i en helt underbar STOR stuga i bydalen, där jag firade in det nya året tillsammans med min karl. Jag vet nu hur jag vill att min fritidsstuga skall vara, precis som den här alltså. Tre rum med 3 överslafar och en dubbelsäng. Ett fullt utrustat kök (ett måste) och en fullt utrustad toa med bastu, tvättmaskin och tumlare. Otroligt bekvämt med andra ord. Det ligger på sidan om allt, ca 2 mil från Ica Hallen, så ingen större fara om man behöver nånting men ändå så långt bort så man får vara ifred. Me like!


Jag och Olle sköt in det nya året i form av lite skumpa på bron, tanken var att vi skulle njuta av andras fyrverkerier men då vi ingenting såg utan bara dundrande skall hörde så traskade vi tillbaka in i vår värmeböljande stuga och jag fortsatte steka köttbullar.


Vaknade denna dag på slaget tolv och de firades med lite lunch.

köttbullar från sista minuterna av 2009 tillsammans med stekt paprika och tomat och en grönpepparsås till. Lovely!

 

Ett avsnitt från Barnen i bullerbyn och ett oroande program om global uppvärmning i svalbard bla förde oss vidare till att elda mer och dagens skottning skulle ta fart när Smekmånaden började..


Så tyvär ingen skottning än, å slut på bloggandet för mig. Åter senare... om inget bättre dyker upp! ;P


(Stugan på bilden instämmer inte med den i texten)


Jag välkomnar ett sundare, hälsosammare, rikare, mindre bekymmersamt, smalare, fastare, motionsrikare, kravlöst

 

 

2010

 

 

Det önskar jag oss alla! 

 

 

Kram L

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards